Обираючи депутата до ради будь-якого рівня, ми не лише реалізовуємо виборче право, ми обираємо людину, яка буде представляти та захищати наші законні права та інтереси. Таким чином, кожен громадянин має право звернутися до депутата, а одним з обов’язків депутата – є своєчасне реагування на відповідні звернення громадян.

Відповідно до чинного законодавства, звернення може бути подано у письмовій або усній формі. Письмове звернення краще надсилати адресату рекомендованим листом або особисто заносити до відповідної приймальні. Але з внесенням змін до Закону України “Про звернення громадян”, направлення звернень до депутата стало можливим й за допомогою електронної пошти. При чому такі звернення мають однакову юридичну силу з усними чи письмовими (стаття 5 Закону України “Про звернення громадян”).

Пропонуємо і Вам скористатися гарантованим правом на звернення до депутата за допомогою електронних ресурсів.

Нижче наведена форма, за допомогою якої Ви зможете правильно оформити свій запит до народного обранця.

Додамо, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Звернення до депутата Київської обласної ради Балагури Олега Вікторовича